duminică, 24 octombrie 2010 | By: Dama fara camelii

Uite-o si pe dama in top !

Am citit, m-am documentat si am constatat ca degeaba am blog daca nu il inscriu repejor pe Zelist, de buna voie si nesilita de nimeni, decat de orgoliul meu de dama. M-am gandit ca daca camelii nu am, macar pozitii ... in top sa am.
Am priceput din comentariile unora ca Zelist-ul asta e un fel de Zeus al blogosferei. Asa ca m-am oferit pe tava lu' Zelist, nu de alta, dar mi-a parut incitant, mai ales ca de multicel nu am mai fost apreciata sau notata pentre scrierile sau ideile mele.
Cica unii se trezesc joia cu noaptea in cap si tust la calculator sa verifice ce a decis tatal nostru, asta al bloggerilor. Asa mi s-a intamplat si mie acum trei zile, abia sculata din pat, dar cu niste ochi micuti de tot, pentru ca inca mi-era somn, m-am dus ca si teleghidata spre laptop sa vad si eu prima mea pozitionare in top. Ma uit, ma frec la ochisori si brusc nu mi-a mai fost somn.
Cum adica, eu asta, care ma declar in gura mare INCEPATOARE, am urcat pe pozitia 42.043? Tinand cont ca la aceasta data sunt inregistrate 58898 de bloguri, parca m-am trezit inscrisa la gradi, la grupa mare, in loc de grupa mica.
Deci, uite-o si pe dama in top, ca incepator fruntas! Cred ca daca o tin in ritmul asta risc sa nu mai fiu o dama fara ... flori. Voi ce ziceti, dragii mei vizitatori?

4 comentarii:

denisia spunea...

Pe la inceputurile mele, pe cand umblam hai-hui prin blogosfera, a contat cam pe ce loc sunt... era mai mult sentimentul ca nu sunt singura pe aici... am trecut repede de faza cu topul... mi-am facut prieteni si dusmani... si asta mi s-a parut mai interesant... m-am razboit un pic cu rautaciosii si mi-am dat seama ca nu merita... acum ii ignor...

cel mai frumos lucru ce mi s-a intamplat... am gasit locuri(bloguri)unde merg de fiecare data cu placere, pentru ca gasesc oameni deosebiti... nu sunt in primii 100, dar sunt in inima mea si imi pasa de ei...

daca tot m-am intins la poveste...pentru mine blogul a fost si este un loc unde petrec un timp deosebit... nu am talent de scriitor, dar am ocazia sa visez... imi iau timp sa visez, asezandu-ma la margini de timp cu cioburi de vise in brate... uneori ma pierd in spatele privirii si astept...alteori, alunec incet de pe linia orizontului si incerc sa ma prind de stalpii sufletului meu...

cam asta fac eu pe blog... in viata reala, sunt prietenoasa, imi place sa cant, sa dansez, sa pictez... am cativa prieteni de suflet, o familie numeroasa si "ciudata"... ma implic mult cand cineva are nevoie cu adevarat de mine... imi traiesc frustrarile si nelinistile pe "patratica" mea... nu-mi place sa ma plang, sa pun greutatea mea pe umerii altora...

Anonim spunea...

Si eu tot asa, cand am dat de zelist m-am inscris repede. Sunt destul de la coada in continuare ca nu sunt asa de veche in blogosfera si...urc si cobor in top in fiecare saptamana dar inca nu prea am inteles exact cum functioneaza topul si care sunt criteriile oscilarii mele saptamanale :)

Dama fara camelii spunea...

@denisia si @riendespecial - Eu sufar si de o deformatie profesionala, hai sa-i zicem, boala notarii. Ma gandeam ca daca feed-back-ul este sub asteptari, sa ma las de ... meseria asta si sa ma reorientez. Dar, sincer, a fost cu mult peste asteptari. Asa ca sunt decisa sa continui.

Zamfir de Turda spunea...

Mi se pare mie sau ai urcat de pe pozitia 42.043?!
Cu adevărat eşti o începătoare fruntaşă!
Nu te lăsa! Continuă! De un vot poţi fi sigură! De două, pentru că şi Ulise are aceleaşi gusturi!

Trimiteți un comentariu