duminică, 24 octombrie 2010 | By: Dama fara camelii

Ultra ... scurte

In ultimele zile am vizitat si eu bloggerii la ei acasa, pentru a ma familiariza si eu cu obiceiurile, preocuparile si domeniile lor de interes. Daca am reusit sa fur si putintica meserie, asta ramane ca dumneavoastra sa apreciati.
Daca tot am investit ceva timp in aceste vizite, ar putea dama sa va faca si voua niste recomandari de lectura sau de auditie, asta si pentru a va scuti de a mai cauta acul in carul cu fan al blogosferei. Si pentru ca stiti cum e treaba aia cu gusturile, m-am gandit sa vi le impart deja pe caprarii, ca fiecare sa "guste" din ce i-o place.
  • Amintiri din familie: - link
  • Din minte pentru suflet: - link
  • Experiente din viata occidentalilor: - link
  • Ghid pentru calatoru' bugetar:  - link
  • Muzica de week-end: - link

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu