joi, 4 noiembrie 2010 | By: Dama fara camelii

Oare putem trai fara vise?

De ceva vreme, nu mai citesc ziarele pe net. Dupa practicarea acestui "sport", constatam de fiece data, ca ma incarcam negativ si ca vedeam viata in culori mult mai inchise decat, poate, ar fi fost cazul. De aceea, la un moment dat, mi-am spus ca trebuie sa renunt la acest obicei, care era nociv pentru mine si care ma indeparta de gandirea pozitiva, pe care, de multe ori, o practic. Dar stiti cum este, cand inlaturi ceva, simti nevoia sa pui in acel loc altceva, de mai buna calitate. Asa am ajuns in situatia de a face revista ... blogurilor.
Facand acest lucru si astazi, mi-a atras atentia un articol, in care  autoarea lui isi punea intrebarea daca putem sa traim fara vise.
Intr-un moment de cumpana al vietii mele, a trebuit sa ma … resetez si sa-mi recalibrez si dorintele , asa dupa cum bine scria  redsky. Intr-adevar, cu inaintarea in varsta, devenim mai intelepti si realizam ca sunt mai importante valorile spirituale, decat cele materiale. Asa ca azi pot afirma ca nu visez la o casa mai mare sau la alta masina, ci sa am timp (si ceva bani) sa merg la un spectacol de teatru, la un concert cu muzica de calitate, la o lansare de carte sau intr-o excursie de week-end in oraselul meu de suflet, Salzburg.
Asa ca, dragii mei cititori, va intreb: oare puteti fara vise? Eu recunosc ca nu as putea, cu toate ca visele mele sunt mai "pamantene" decat ale altora, dar mai usor de realizat.

1 comentarii:

aA spunea...

se poate fara vise mari, nu se poate fara pasiuni micute si lucruri care sa-ti umple inima de bucurie, chiar daca sunt mici si le faci doar cu tine.
o saptamana frumoasa!

Trimiteți un comentariu