luni, 10 ianuarie 2011 | By: Dama fara camelii

Bine v-am regasit, blogolume, in 2011!

Mi-aduc aminte ca prietenul Zamfir, m-a "incurajat" printr-un comentariu anterior, scriindu-mi sa stau linistita ca nu prea a observat lumea ca am lipsit, in acea perioada, din ... peisaj. De data asta, luandu-ma cu treburile casnice, chiar ca am stat linistita, cu toate ca ma incerca un usor regret ca nu prea am mai semnat condica in ultima vreme.
Numai ca, astazi, mi-am zis ca ar fi cazul sa mai ies si eu un picut prin blogosfera. Cand faceam smotru sau eram cocotata sa-mi sterg geamurile, facandu-mi curatenia de dinainte de Craciun, sau cand imi mai exersam talentele prin bucatarie, tanjeam dupa socializarile virtuale si, mai ales, dupa a scrie. Nu stiu la voi cum este, dar mie scrisul imi confera o stare de liniste si de mult bine. Asa ca, nu intamplator, mi-am promis ca in 2011 sa ma bucur mai mult de hobby-ul acesta, pe care-l am de cateva luni.
In final, celor care, anterior, au avut placerea sa-mi fie oaspeti, Alexandra, Alina, Aurora Georgescu, Balaur de gradina, Bogdan Balan, Carla, Carmen Negoita, Catalin Fudulu, Denisia, Gabriela, Gina, Iulia Mihai, Muraru Dumitru, Oana, Redsky2010, Teo Negura, Tomata cu scufita, Virtualkid, Zamfir si Zina, le spun bine v-am regasit, in 2011! Va doresc, pentru acest an, ceea ce-mi doresc si mie, adica zile cu zambetul pe buze, motive ca sa aveti de ce zambi, subiecte interesante postate pe blog, ca sa le dati motive celor interesati sa va treaca pragul ! Si, in plus, sa ne recitim cu bucurie!

5 comentarii:

Zamfir de Turda spunea...

Mulţam, Pârâcioaso! repede mă taxezi la orice vorbă îţi pun în coş! Mama ar fi spus că este o dovadă că mă bagi în seamă. De-aceea, "mă supăr" şi-ţi întorc ÎNDOIT urările!

Flavius spunea...

Servus...
bun găsit adică şi toate cele bune!

Flavius

http://blogolumea.blogspot.com/
http://flaviusobeada.wordpress.com/

Unknown spunea...

He, he. Bine ai revenit. Să revii mai des!

Tomata cu scufita spunea...

Bine ai revenit. :) spor la scris si in 2011. :)

Catalin spunea...

Am venit să vă văd zâmbetul, însă sunteţi plecată ...

Trimiteți un comentariu