miercuri, 24 august 2011 | By: Dama fara camelii

Azi, fara cuvinte ! (14)

Vechiul Pitesti

8 comentarii:

ANA MARIN spunea...

Super! Happy WW:)

Aniela spunea...

Ce multa liniste au imaginile tale! O zi cu bucurii iti doresc!

Unknown spunea...

Fotografii de arhivă. Frumoase. Să nu uităm trecutul urbelor în care trăim.

Irina spunea...

Ce frumos arata, imi plac atat de mult fotografiile cu orasele vechi.

Liliana spunea...

Imi amintesc mult de orasul meu si cum arata el candva! Trecutul are farmecul lui, iar patenta lui confera un aer mult mai impunator decat cladirile moderniste din prezent care te duc cu gandul la fragilitate...
Toate cele bune!

Doru spunea...

Patina învremuirilor...

Costin spunea...

Pe cat de frumos aratau atunci orasele, pe atat de dezolant s-au dezvoltat acum. Fara eceptie.
Te salut si te invit in fiecare duminica sau luni (cand ai timp) sa accepti provocarea "Life in Pictures" de pe blogul meu.

Gabriela spunea...

Parerea mea: http://www.gabrielaneagu.info/2011/08/26/premiantii-rundei-34/

Trimiteți un comentariu