luni, 11 aprilie 2011 | By: Dama fara camelii

Acum spun si eu ... Cherchez la femme!

Traiam ca un blogger linistit, nestiind de existenta site-ului polimedia, dar azi, intorcandu-ma de la serviciu si vrand sa iau o gura de aer ... virtual, am deschis laptopul, am intrat pe pagina mea, am aruncat o privire spre  cainele meu de paza Feedjit, sa vad pe cine-mi "toarna" ca a mai intrat prin ograda mea, si ... ce-mi vad ochii?
Cu uimire sesizez ca, de pe site-ul amintit, am avut mai multe vizite de la mai multi bloggeri din tara. Recunosc ca am fost intr-atat de curioasa, incat mana mea instantaneu a dat click pe numele necunoscut. Asa am aflat de Shayna, cu a sa luna patrata, care, avand privilegiul de a avea cont pe fain@polimedia.us, mi-a postat unul din articole acolo, mai precis Cum se poate scapa de datorii
Asa ca, nu-mi ramane decat sa-i multumesc Shayniei pentru ca a trecut pe la mine, pentru ca m-a luat de ... mana si m-a mai scos si pe mine prin blogosfera si, nu in ultimul rand, pentru ca datorita ei, dupa o zi, postarea mea a adunat deja 21 de voturi. Ca sa nu fie suspiciosi cei care-mi vor citi relatarea, le spun ca, in ceea ce privesc votantii, nu cunosc pe nici unul, in afara de Teo Negura.
Si uite asa, damei i-a venit randul sa se intrebe cine este Shayna si sa-si spuna ... Cherchez la femme!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Shayna...sunt eu si nu am facut nimic deosebit. :)Ma bucur mult daca te-am bucurat macar putin.

Teo Negura spunea...

Cu mare drag, chiar meritai :)
Cat despre luna, stiu doar ca-i patrata... ;)

mitzaabiciclista spunea...

Stai liniştită, dacă nu ne plăcea ce scriai şi cum, nu te vota nimeni :D
Bine ai venit în comunitatea noastră :)

Bogdan spunea...

Dap, bun venit!

Tudor Enea spunea...

multumesc ca ai trecut si pe la mine.
ai timp sa-i cunosti pe toti:) bun venit!

Ana lu' Manole spunea...

Cu tot dragul, pentru ca meritai :)

Șoseta spunea...

Bine ai trecut prin Șosetă și bine te aștepăm și pe Fain, madamme:)

Pato Basil spunea...

vad ca lumea se ajuta in domeniul asta si e bine!

Standdowncafe spunea...

Hai la mai multe publicate ;)

Trimiteți un comentariu