sâmbătă, 16 aprilie 2011 | By: Dama fara camelii

Curatenia de primavara

Mi-am spus ca inainte de a demara curatenia si primenirea casei, sa incep cu cea a blogului.
Nu stiu cum vi se va parea noul aspect al sau, dar imi doream de mult sa-i dau o alta fata, mai eleganta.
Apropos, se spune ca femeile care nu au curajul sa faca schimbari majore in viata lor, incep prin a-si schimba culoarea parului sau mobila din casa.

PS: Sunt bucuroasa precum un copil, pentru ca singurica m-am descurcat sa dau un nou aspect paginii mele.

3 comentarii:

CARMEN spunea...

:) eu stiam ca femeile cu nelinisti interioare si nemultumite (cu viata pe care o duc) îsi schiba des culoarea parului.
Spor la treaba! Acasa la mine, curatenia de primavara este gata! Duminica viitoare sunt deja Floriile!

Catalin spunea...

Culoarea sau lungimea podoabei capilare...

Irina spunea...

Foarte frumoasa "noua fata". Mie una imi place, are un aer clasic, linistitor, dar totodata aerisit.

Si ca sa fiu putin off-topic, sper ca nu te superi: Iti multumesc ca m-ai trecut in blogroll si ca m-ai vizitat. Am intors si eu favoarea si sper sa ne auzim cat mai des in comentarii.

Trimiteți un comentariu