luni, 18 aprilie 2011 | By: Dama fara camelii

Am demarat un nou proiect

Ieri, am demarat un nou proiect, numit "Ganduri la suprafata", care se vrea ca o completare a celui de fata. De ce ganduri la suprafata? Mi-am zis, deodata, ca ... decat sa ai ganduri ascunse, mai bine sa ai ganduri la suprafata. 
Voi pune pe tapet, numai acele ganduri care merita sa fie scoase la suprafata si, implicit, sa vi le impartasesc. Daca voi reusi, in ceea ce mi-am propus, ramane de vazut din reactia dumneavoastra.
De fapt, mi-am dorit sa fie un blog de autor, in care sa scriu putin, dar cuvintele, chiar si fotografiile, sa-mi apartina. Numai muzica, care, de-a lungul vietii, a fost una din prietenele mele de nadejde, va fi preluata de pe internet. Din pacate, nu am trecut de stadiul de a canta la anumite petreceri sau chiar in masina ... 

2 comentarii:

Pascal Rares spunea...

Interesanta idee ! Incearca sa canti prima data sub dush sau in casa cu castile pe urechi, bineinteles, sa nu fie nimeni prin preajma.

Dama fara camelii spunea...

# Pascal - Am trecut de stadiul de a canta singurica prin casa, dar nici n-am ajuns in etapa de a fi celebra si de a avea cantecele inregistrate.

Trimiteți un comentariu